ניהוג תלת-גלגלי וניהוג רכבי |
ניהוג רכבי, בשל היותו מבוסס על 4 נקודות תמיכה, מקנה יציבות מירבית לרובוט. גם ניהוג תלת-גלגלי הינו בעל מאפיינים דומים אך בעל יתרון של פשטות מכנית. יתרון יחסי זה נובע מכך שניהוג רכבי דורש חוליית קישור בין זוג הגלגלים הקידמיים - הגלגלים המכוונים.
![]() כדי לנוע בכיוון מסוים, כל שעל הרובוט לעשות הוא לסובב את הגלגל המכוון לכיוון זה. במקרים אלו, אמנם קיים יתרון בפשטות התנועה, אך קיים חיסרון בקינמטיקת הרובוט אותה נתאר בסעיף הבא* בסעיף זה נמחיש את יתרונו הגדול של הניהוג הדיפרנציאלי. |
© כל הזכויות שמורות למערכת המידע איתן |